Wat houdt het lidmaatschap precies in?

blue line Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon

Door ons samen te verbinden willen we graag gebruik maken van ieders expertise en kracht om in de regio’s waarin wij werken een gezond werkklimaat te ontwikkelen, welke ten goede komt aan de zorg voor cliënten.

Als lid vragen wij een betrokken en actieve houding van u, waarbij wij aanwezigheid verwachten bij de ledenvergaderingen, als ook dat u zich inzet voor één van de netwerkgroepen. Dit om kennis en innovatie samen verder te ontwikkelen.

U kunt zich als zorgaanbieder aanmelden. Van belang is dat u binnen de regio Midden–IJssel / Oost Veluwe werkt en een raamovereenkomst hebt met gemeente Apeldoorn of gemeente Deventer. Dit kan zowel voor de jeugd, WMO, als voor beide zijn.

Na aanmelding zal er een gesprek plaatsvinden met twee leden van de branchevereniging. Vanuit dit gesprek zal er besloten worden of uw aanmelding geaccepteerd wordt en of er ook akkoord is van uw zijde. Voor dit gesprek wordt € 175 euro in rekening gebracht. Dit bedrag wordt later in mindering gebracht op de jaarcontributie als de aanmelding daadwerkelijk leid tot een lidmaatschap.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via dit emailadres: info@brancheverenigingzorg.nl

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Iste, reiciendis ullam odio doloremque tempora quo cum adipisci nisi vitae natus magnam ipsam eius culpa quaerat non molestias sequi vel magni atque voluptas est sed placeat omnis iusto fugit! Eaque, eligendi! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Iste, reiciendis ullam odio doloremque tempora quo cum adipisci nisi vitae natus magnam ipsam eius culpa quaerat non molestias sequi vel magni atque voluptas est sed placeat omnis iusto fugit! Eaque, eligendi!

Lidmaatschap jaarlijks € 450
Zorgaanbod hulpverlening categorie Jeugd Zorgcollectief Noord-Oost Veluwe - base 64 icon

Jeugd
Zorgaanbod hulpverlening categorie Volwassenen Zorgcollectief Noord-Oost Veluwe - base 64 icon

Volwassenen
Zorgaanbod hulpverlening categorie Wonen & Dagbesteding Zorgcollectief Noord-Oost Veluwe - base 64 icon

Wonen & dagbesteding
Lid worden?

Aanmelden kan eenvoudig en snel

samen afbeelding brancheverenigingzorg.nl

één collectief, samen beter dan alleen.

Veelgestelde vragen

red line Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon

Uw profiel kan ook op de website geplaatst worden zonder bedrijfslogo. De plek waar normaal het logo staat is dan leeg en wordt opgevuld met een rode of blauwe achtergrond kleur.

Het is mogelijk om uw profiel te weergeven op meerdere zorgcategorie pagina's.

Ja u heeft de mogelijkheid uw website adres op te geven. Zodra uw vermelding geplaatst is op onze website verschijnt er naast het logo een + icoon van waaruit wordt doorgelinkt naar uw website.

De jaarlijkse contributie is vanaf €750,- Bij aanmelding zal voor het kennismakingsgesprek € 175,- in rekening gebracht worden. Dit wordt in mindering gebracht op de contributie van het lopende jaar zodra het gesprek leid tot een lidmaatschap.