Over de branchevereniging

provincie kaartje Zorgcollectief Noord Oost Veluwe

In het kort

red line Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon

Branchevereniging Zorgcollectief Midden–IJssel / Oost Veluwe is een vernieuwend concept van kleine zorgaanbieders. Zij streven samen naar mooie oplossingen.

Vanuit passie en liefde voor het vak zijn de leden van de branchevereniging zelfstandige praktijken gestart. Het zijn praktijken die uitblinken in kwaliteit en hiermee een grote meerwaarde bieden in de zorg aan de individuele cliënt. Wanneer deze kwaliteiten dan ook nog eens gebundeld worden, levert dit een exceptionele expertise op.

Door samen te werken kunnen zij duurzamer en effectiever aansluiten bij de specifieke wensen en behoeften van de cliënt.

De aangesloten zorgaanbieders richten zich op specifieke doelgroepen en hebben daardoor een uniek zorgaanbod ontwikkeld en vormen een belangrijke meerwaarde voor de sector. Door samen te werken hebben zij voor de jeugd en volwassenen alle vormen van zorg in huis, zoals wonen, dagbesteding en begeleiding op maat.

De zorg moet bijdragen aan datgene wat belangrijk is voor de cliënt. Branchevereniging zorgcollectief Midden–IJssel / Oost Veluwe werkt daarom alleen met gekwalificeerde zorgaanbieders die met betrokkenheid en passie werken en kwaliteit willen uitstralen.

Door gebruik te maken van elkaars expertise is er balans om de beschikbare gelden op een innoverende wijze in te zetten.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

blue line Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon
PROFESSIONALS MET Verstand van zaken - Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon
PROFESSIONALS MET

Verstand van zaken

De zorg draagt bij aan datgene wat belangrijk is voor de cliënt. Branchevereniging Zorgcollectief Midden–IJssel / Oost Veluwe werkt daarom alleen met gekwalificeerde zorgaanbieders die met betrokkenheid en passie werken en kwaliteit uitstralen.

01

ONZE EXPERTISE IS VOOR IEDEREEN Toegankelijk - Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon
ONZE EXPERTISE IS VOOR IEDEREEN

Toegankelijk

De zorgaanbieders richten zich vaak op specifieke problematiek en hebben daardoor een uniek zorgaanbod ontwikkeld. Door onderling de krachten te bundelen en samen te werken wordt er een grote meerwaarde bereikt in het bieden van de zorg aan de individuele cliënt. Kunt u niet bij de persoon in kwestie terecht dan wordt u in overleg naar de juiste zorgaanbieder doorverwezen.

02

Hulp is snel beschikbaar - Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon
HULP IS

Snel beschikbaar

Branchevereniging Zorgcollectief Midden–IJssel / Oost Veluwe bestaat uit diverse kleine zorgaanbieders bij u in de buurt. Na vermelding van uw hulpvraag wordt er zo spoedig mogelijk contact gelegd met de zorgaanbieder en doordat er geen lange wachtlijsten zijn, kan er al snel gestart worden.

03

HULP & ZORGgg IN Continuïteit - Branchevereniging Zorgcollectief Midden-IJssel / Oost Veluwe - base 64 icon
HULP & ZORG IN

Continuïteit

Het is mogelijk indien nodig om met meerdere zorgaanbieders betrokken te zijn bij een cliënt en zijn/haar netwerk. Het voordeel van kleine zorgaanbieders is dat er nauwelijks tot geen wisseling is van personen, zodat er continuïteit in de begeleiding/behandeling is.

04